Friday, February 14, 2020

Wanted: A New Blog List for March-July 2020

Klik untuk join

My favourite food? Ayam Balado - dah namanya berdarah Minang, so benda-benda balado ni memang favourite la. Makan hari-hari pun takpe. hehe..



Misya : Paling sedap kalau guna cara tradisional - sambal ditumbuk.

8 comments:

  1. wah teringin nya nak makan resepi minang :D

    ReplyDelete
  2. thank you so much for joining!

    nampak sedap ayam tu (❁´◡`❁)

    ReplyDelete
  3. Selamat bersegmen. Sedapnya ayam berladooo

    ReplyDelete
  4. Sedapnya tengok aym masak gitu. Yum yum. ^^

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen sis. Alhamdullilah done follow sis juga

    ReplyDelete
  6. Yesss makanan pedas memang bae hahaha kecur liur tengok gambar 🤤

    Singgah follow dari segmen yang sama. Do visit my blog too hehe https://officialnasa28.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...