Wednesday, November 9, 2016

Shanghai Fridge Magnet Giveaway by Jari Manis & Scdha Sein Travel

Salam. Oh my.. Saya memang pengumpul magnet fridge!!! Please saya nak 1 dari Shanghai pula. hehe. Nak jugak? Jom join segmen ni dengan klik banner berikut


Tag :


Misya: Penuhkan pintu peti ais.

15 comments:

  1. Terima kasih Aimi sudi JOIN..good luck ye

    ReplyDelete
  2. Terima kasih join... Semoga berjaya! Done follow #2145

    ReplyDelete
  3. gud luck..yuk pun join gak contest nie..
    http://perniagaan-yuk.blogspot.my/2016/11/shanghai-fridge-magnet-giveaway-by-jari.html

    ReplyDelete
  4. https://nayfatimahrasyid.blogspot.my/2016/11/shanghai-fridge-magnet-giveaway-by-jari.html

    ReplyDelete
  5. gd luck misya!

    dtg dari GA yg sama :)

    http://www.rubiahkadir.com/2016/11/shanghai-fridge-magnet-giveaway-by-jari.html

    ReplyDelete
  6. Blogwalking sini..
    http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/11/shanghai-fridge-magnet-giveaway-by-jari.html

    Jemput join http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/11/november-giveaway-by-cp.html

    ReplyDelete
  7. hi, saya datang dari GA yang sama.. done follow sini :)
    Good Luck!

    ReplyDelete
  8. Tinggal jejak kat sini..
    https://kasihkuamani.blogspot.my
    All the best

    ReplyDelete
  9. Tahniah!!
    http://scdhaseinphoto.blogspot.my/2016/12/pemenang-shanghai-fridge-magnet.html

    ReplyDelete
  10. Tahniah!!
    http://scdhaseinphoto.blogspot.my/2016/12/pemenang-shanghai-fridge-magnet.html

    ReplyDelete
  11. sis JM dah pos hadiah..dapat nanti maklum ehhh

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...