Monday, August 29, 2016

Nak jadi madu kena rela mati lepas kahwin?

Salam. hehe.. Tengahari gini agak mengantuk. Plus dah kenyang lepas lunch lagilah berat je mata ni. Terbaca 1 posting kat facebook, terhibur juga. :)


Haha deep jawapan si perempuan tu. Kalau si lelaki tak faham, memang cari nahas ler. Better jangan tanya lagi soalan gini. Memang menempah maut nampaknya. hihi.. Ciri-ciri madu yang ditetapkan tu memang takde siapa la volunteer nampaknya. Baru kahwin sehari dah meninggal! hehe.. Sabar ya orang lelaki..;)


Misya : Suami saya suka makan madu campur air minuman.

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...