Friday, August 12, 2016

Laundry Booster penghapus kotoran degil!

Salam. Ada sesiapa tercari-cari pencuci yang boleh menanggalkan kesan/kotoran degil pada pakaian dan peralatan? Cuba try Laundry Booster daripada rangkaian produk Everyday Elken ni. Asalnya booster ni kegunaannya untuk mencuci pakaian tapi bila try untuk cuci benda-benda lain, wow kesannya menakjubkan. Tak percaya boleh tengok antara contoh barang lain yang berjaya dihapuskan kesan degilnya. Antaranya pisau karat, kasut, periuk dan sebagainya. Malah boleh membantu menyelesaikan saluran tersumbat! Tak payah lagi nak beli sabun mahal-mahal atau Clorox. 






Mana nak beli? Saya ada jual! hehe.. Roger je saya di 016-9561764. Laundry booster memang hebat! Magic dalam menghapuskan kotoran degil! Hoyeahhhh.....

Misya : Manusia degil ada pencuci tak?


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...