Monday, March 14, 2016

Yeay menang segmen bloglist Kataubaid!

Salam. Yeay menang segmen bloglist lagi. Hehe tq blogger Kataubaid! Tak caya saya menang? Boleh klik gambar di bawah. Hehe.. Actually saya ni banyak je join segmen tapi nak menang tu jarang sekali. Nasib malang agaknya. hehe. Bila terpilih untuk bloglist ni pun rasa bertuah dan bersyukur dah. Huhu. So rajin-rajin join segmen tau!=)


3 comments:

  1. Wahh, tahniah sis.. ish bukan nasib malang cuma rezeki bukan kat sini.. Keep it up sis Aimi..

    ReplyDelete
  2. Tahniah.

    anda di tag :)

    http://www.dhiyaafraabella.com/2016/03/segmen-top-blogger-2016-by-nurzulfa.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...