Wednesday, September 30, 2015

Charms Lingerie Fashion Show

Salam. Wow!! Tak sangka Charms Lingerie ni boleh digayakan dengan macam-macam gaya! Untuk penggemar fashion comfirm teruja melihat kreativiti persembahan Charms Lingerie from Elysyle Elken. Ianya bukan pakaian dalam biasa-biasa. Untuk kesihatan dan kecantikan sekaligus boleh bergaya dengan yakinnya! Saya sendiri pun memakai Charms untuk kesihatan tulang belakang saya. Tak percaya boleh tengok saya gayakan Charms di SINI. Untuk sesiapa yang berani bolehlah try gaya penggayaan Charms yang ditampilkan oleh para model berikut. Yang Muslimah boleh bergaya untuk suami yerrr..;)












Misya : Keyakinan bermula dari dalam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...