Monday, November 3, 2014

Gara-gara JDT kalah, MatYo dilelong RM2??

Salam. Alamak ai, kalau ye pun frust dan sedih kerana kalah, janganlah sampai begitu sekali penyerang JDT iaitu MatYo dijadikan bahan dalam laman sosial. Yang terbaru keluar wajah MatYo dalam laman Mudah.My yang dilelong sebanyak RM2.00! Setelah disiasat rupanya gambar edit sahaja. Huhu ini mesti kerja mereka-mereka yang nakal dan tak puas hati dengan kekalahan JDT kelmarin. Biasala tu kan.. Tapi kalau ye pun, kesian juga kat MatYo. Dia berusaha sehabis baik juga untuk kemenangan JDT tapi dah takde rezeki, nak buek camno? Huhu..




Misya : Nakal bertempat.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...