Wednesday, October 23, 2013

Koleksi lawak Ustaz Azhar Idrus yang akan diingati sampai bila-bila...

Salam.. Erm sape tak kenal dengan Ustaz Azhar Idrus rite? Ternampak satu komik koleksi lawak-lawak bersahaja semasa UAI menyampaikan kuliah yang akan diingat sampai bila-bila oleh sesiapa sahaja.. Almaklumlah ada pendengar yang terlebih excited nak tanya soalan yang pelik-pelik. So, jawapannya UAI pun pelik juga! Hehe.. Jom tengok dan jadikan iktibar sesama kita..:)



Kelakar kan? Apa yang UAI katakan memang benar dan ada logiknya. Walaupun nampak macam sindiran pedas tapi memang tepat. So, janganlah ditanya soalan-soalan pelik kat UAI! huhu..



Misya : Seimbangkan ilmu dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...