Tuesday, August 27, 2013

Shortlisted : Siapakah pemenang terpilih duit raya Cik Misya?

Salam semua.. Waduh-waduh fenin bangat mahu pilih pemenang contest duit raya yang tamat 20 Ogos lalu. Sebab semua entry best-best! Macam-macam kisah duit raya saya baca. Yang sedih, kelakar, seram pun ada! Ahakss... Dalam ramai-ramai tu, saya dah senarai pendekkan beberapa orang peserta yang akan saya pilih 3 terbaik dari senarai tu. Calon-calon nya adalah....;)



Ahha... Siapakah 3 yang bertuah itu? Tak lama lagi akan diumumkan!;) Peserta yang lain jangan risau.. Masih ada peluang nak dapat duit raya Cik Misya melalui random.org! 3 orang pemenang juga akan dipilih. Ada rezeki tak ke mana. Ye dop? Berdebar-debar kan? Hehe.. Tunggu.........;)



Cik Misya : Nervous menanti hari bahagia.

4 comments:

  1. penuh debaran..jengjengjeng
    gdluck buat yumida n rakan2
    moga kita sama2 de rezeki nanti..insha Allah

    ReplyDelete
  2. wow.. x sangka tersenarai dalam shortlist.. heheh

    ReplyDelete
  3. moga rezeki duit raya berpihak kpd anak pcl..:) , n gud luck pd yg tercalon..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...