Tuesday, August 20, 2013

Segmen Follow April hingga Disember 2013 by cik akak omei

Salam.. Ahha ada cik akak comei ni wat segmen. Dah lama rupanya segmen ni berlangsung. Expired pun hujung tahun ni. Sempat sangat nak join. Cecepat wat entry k! Klik je banner...



Cik Misya : Gunakan kesempatan yang ada selagi ada..

1 comment:

  1. alaa nk join tp klik kt banner xkua pape pn utk copy..acane tuh err

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...