Monday, August 12, 2013

KLIK-KLIK SYAWAL BY CIK AKAK COMEL

Salam semua.. Huhu comel je tajuk segmen ni.. Secomel tuan punya segmen juga! Sambil2 beraya tu haaa jom join segmen comel ni kalau anda rasa anda comel mahupun tak comel tapi nak jadi comel! Ahaks... Mesti fenin penganjur nak baca my entry yang comel nih! Ahakss... Ayat perasan ler pulak.. Hehe ok2, jom join segmen ni. Klik aje banner comel bawah ni k..:)

Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)

Cik Misya : Saya tak comel tapi manis tu ada...;)

2 comments:

  1. gdluck sis
    selamat ber-GA

    follower ke 1692..jemput singgah ke blog Yumida & follow back klo sudi
    http://umikasum.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. lihat adakah anda bakal menjadi kekasih cik akak...
    semak di sini....

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/08/senarai-blogger-meletop-bakal-menjadi.html

    nantikan keputusan malam esok....

    sila semak anda tersenarai menjadi bakal kekasih cik akak...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...