Tuesday, July 30, 2013

Ingat lagi sampul duit raya eksklusif ni?? ;)

Salam semua!! Wah raya tinggal seminggu je lagi!! MasyaAllah cepat betul Ramadhan akan berakhir. Pasti akan dirindui lagi... Ok saya nak tanya Aidilfitri lepas, siapa ingat lagi sampul duit raya edisi terhad ni?? ;))




Sampul duit raya ni edisi terhad tau! Walaupun wajah saya yang tak fofuler ada dalam tu Alhamdulillah contest duit raya yang saya anjurkan tahun lepas amat memberangsangkan sambutannya! So tahun ni camne? ;)))

Anda mahu sampul duit raya istimewa dari saya ni? Tunggu pengumuman rasmi dari saya tak lama lagi...;)



Cik Misya : Rezeki harus dikongsi!


6 comments:

  1. nak nak2...
    thn lps x der rezqi, thn ni cuba lg klau berkesempatan

    ReplyDelete
  2. akak nak sampul tu hahahahaha - agak222 ada dlm senarai tak?

    ReplyDelete
  3. nk 2 kping tuk simpan dlm album koleksi smpul duit raya sy ;-)

    ReplyDelete
  4. Menarik.
    Join jika sempat karang entry

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...