Thursday, May 30, 2013

TERSEKSA atau SELESA???

Salam... Pilihan di tangan anda...=)



Hakikatnya tiada siapa mahu terseksa!!! 


Info lanjut : Klik SINI.

Raya nak dekat!!!! Baju banyak tak muat! Sana-sini dah sendat dan ketat!! Takkan hanya nak tengok orang pakai baju raya cantik-cantik, anda terkulat-kulat?? So, apa yang harus anda buat?? Jom pakat-pakat beli DX Lingerie kasi baju raya anda tahun ni muat !!! Takde lagi bonjolan-bonjolan lemak tak hengat!!! Hubungi/PM kami di SINI cepat!! Sesi fitting semakin padat dan kalau anda lambat, orang lain rembat!!!=)

Cik Misya : Biar terseksa seketika untuk keselesaan selama-lamanya...

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...