Monday, December 3, 2012

Segmen Suka-Suka by Cik Akma

Salam.. Wah menarik banner segmen ni. I think sekarang musim orang wat banner bulat kot. Ke dapat inspirasi dari segmen saya yang INI? Ahakss..;) Sebab sebelum ni jarang orang wat banner bulat macam saya wat. Sejak saya wat segmen, eh ramai pula yang wat. Huhu perasannya saya!! 



Ok-ok back to the story, if uols nak join click HERE or banner ok. Suka-suka je segmen ni.. Ahaks..;)

Hadiah yang saya nak adalah footer! Ahakss.. Asyik header je kan, sesekali nak footer pula. Bcos saya sebenarnya tak pernah tengok pun blog ada footer yang cantik-cantik. Mana tahu rezeki saya kali ni dapat hadiah footer. Wallahualam..=)


Cik Misya : Suka join contest LIKE-LIKE kat facebook.

4 comments:

  1. Cik Akma datang tengok entry :)

    Terima kasih sudi join. Semoga berjaya ^^

    ReplyDelete
  2. Tarikh tamat Segmen Suka-Suka by Cik Akma dah dipercepatkan? Bila?

    Jom baca sini

    http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/12/tarikh-tamat-segmen-dipercepatkan.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...