Friday, December 28, 2012

Segmen Blog Review By Mymy Mushie

Salam.. Again di petang-petang Jumaat ni mari kita bersegmen! Mudah je syarat-syaratnya.. Klik SINI atau banner untuk info lanjut.=)


Nak tag... Cik Wannsury & Liyana Jasmi.. Yang lain-lain tak ditag tu pun tetap leh join tau!=)



Cik Misya : Jumaat adalah hari paling heaven sebab esok cuti!

3 comments:

  1. http://nzfyns.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-fy-neb.html

    jom join GA saya. saya mencari 50 pemenang! mgkin anda salah sorangnya. jom jom jom :D

    ReplyDelete
  2. http://www.wannsury.com/2012/12/segmen-blog-review-by-mymy-mushie-lasf.html

    wan dah join...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...