Monday, December 10, 2012

SEGMEN: "3 Jam, 3 Perkataan

Salam. Erm menarik ni. 3 jam 3 perkataan jek? Hehe.. 3 perkataan tu yang melambangkan blog kita.:) Senang je kan. Tapi kena cepat join sebab paling lama 3 jam je masa diberi sehingga 7.00 malam ini. Klik SINI atau header comel kat bawah ni.


3 words about my blog? Informative, beauty and ceria! Haha rojak BM BI.:p


Cik Misya : Wordless.

4 comments:

  1. kita tahu akak daa join segmen ni tapi ta kira kita na tag akak jugak hee http://dunia-iekafarhana.blogspot.com/2012/12/segmen-jom-up-follower-by-be-log-meow.html

    ReplyDelete
  2. haha ada jugak segmen camni ye...

    ReplyDelete
  3. ayu dtg dr segmen yg sama....

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/12/segmen-3-jam-3-perkataan.html

    ReplyDelete
  4. hye ciksu datang dari segmen yg sama.. :D

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/12/segmen-3-jam-3-perkataan.html

    salam kenal ye ;D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...