Thursday, December 27, 2012

Segmen 3 Hari : Cik Lyeen lagi!

Salam.. Uish, tengok je hadiah yang ditawarkan, alamak cantiknya shawl bunga ros tuh!! Of course la teringin juga nak sehelai! Ngeee.. Jom klik SINI atau header penganjur segmen singkat ni. Tamat hari ni tau!!=)



Nak tahu rupa hadiah shawl tuh? Tengok gambar bawah ni.. Harganya bernilai RM60.00 tau! Mahal tuh.. 


Really nice and sweet rite? Hopefully ada la rezeki nak menang. Amin!^__^ Nak tag Cik Syida. =)



Cik Misya : Rezeki ada di mana-mana. Usahalah sehingga dapat.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...