Thursday, December 27, 2012

Bloglist dan BlogReview By BudakVanilla

Salam.. Yummy! Huhu saya suka perisa vanilla. Ni pun baru je makan Magnum Classic luar coklat dalamnya vanilla! Sodap! Ahakss... Ok-ok kita sambung dengan segmen ni. Ada rezeki leh dapat hadiah/masuk dalam bloglist/ di review oleh penganjur! Menarik kan? Jomlah join SINI atau klik banner..




Cik Misya : Pantang 3 bulan makan aiskrim sebab batuk.

4 comments:

  1. terima kasih sudi join..:) jom blogwalking peserta.. :D

    http://budaksukavanilla.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-segmen-bloglist-dan.html

    gudluck.. :3

    ReplyDelete
  2. gudluck akak :DD

    http://cikannesweetyncool.blogspot.com/2012/12/bloglist-dan-blogreview-by-budakvanilla.html

    ReplyDelete
  3. bw here lwt rkn lama,,,
    dr segmen yg sama,,,

    http://izzah-norlizah.blogspot.com/2012/12/segmen-bloglist-dan-blogreview-by.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...