Thursday, November 15, 2012

Segmen : Upkan Follower Pada Cuti Sekolah

Salam.. Em biasalah kan, cuti sekolah..:) Jom kita join segmen ni di SINI. Tak pun klik je banner kucing bawah ni okeys..



Ni pula follower saya..


Alamak nak tag sape ya malam-malam begini? huhu.. Bedal jela ek.. Tag Eraz Fadli dan Kinara. Kalau sudi, supportlah segmen adik ni ya.:)


Cik Misya : Cat lover.

9 comments:

  1. Follow blog awak.
    Jom join sini pulak :

    http://aimi-wardina.blogspot.com/2012/11/segmen-tambahkan-followers-diblog.html

    ReplyDelete
  2. http://jjikjjikl.blogspot.com/2012/11/segmen-upkan-follower-pada-cuti-sekolah.html

    was here :) nice blog ~(●´∀`●)~

    ReplyDelete
  3. singgah dan follow

    http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/segmen-upkan-follower-pada-cuti-sekolah.html

    ReplyDelete
  4. Dropped by and follow you. :D

    From then same segment: http://angelenebong.blogspot.com/2012/11/segmen-upkan-follower-pada-cuti-sekolah.html

    ReplyDelete
  5. http://youandmeareforeveryoung.blogspot.com/2012/11/segmen-upkan-follower-pada-cuti-sekolah.html

    datang dari segmen yg sama. follow sini. follow me back

    ReplyDelete
  6. salam. saya datang dari segmen yg sama. dah follow . http://iekuchinadea.blogspot.com/2012/11/segmen-upkan-follower-pada-cuti-sekolah.html

    ReplyDelete
  7. Hai, penganjur Segmen : Upkan Follower Pada Cuti Sekolah datang sini. follow sini ^^

    ReplyDelete
  8. salam... sangat cute semua benda kat sini. Minat sgt. saya kawan no1632.. ramai tu.. jadi kawan saya juga k.. thank you

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...