Monday, November 19, 2012

SEGMEN: SELAMAT BERKENALAN BY ZATY BAKRI

Salam.. haa meh sume kita berkenal-kenalan dalam segmen terbaru ni. Suka saya tengok banner  kartun Madagascar neh. Comel! huhu. Nak join? Klik lah kat banner ya! Klik SINI pun boleh juga..=)



Saya nak tag ermmm... Sis Nora Bella.. My bff in modelling career!=)



Cik Misya : Ice Age is the best so far.

4 comments:

  1. aimi- akak dah join segmen ini. tengs tag kat akak :)

    ReplyDelete
  2. thanks 4 join:)
    jom blogwalking

    http://scrumptiouslicious-zaty.blogspot.com/2012/11/senarai-peserta-segmen.html

    ReplyDelete
  3. selamat berkenalan dari segmen sama..

    jom join GA di sini >> http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fatin-alyaa.html

    pelbagai hadiah menarik di sana:)

    ReplyDelete
  4. blogwalking. nice style kak aimi.
    join segmen nie gak. hehe.

    http://pinkuntukaku.blogspot.com/2012/11/segmen-selamat-berkenalan-by-zaty-bakri.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...