Friday, November 16, 2012

Segmen: Doodle Babushka Milikku

Salam.. Eh-eh macam comel plak doodle yang si blogger Wan Kaze nak bagi. Huhu. Mahu juga lah! Ngeee... Klik SINI atau banner if korang nak juga benda alah comel nih. huhu.


Ni ciri-ciri doodle Babushka yang saya teringin nak miliki. Hehe..

-Warna baju: Pink
-Warna mata: Biru
-Nama doodle: Misya

Camne lah rupa doodle Babushka saya tu nanti ye.. Kita tunggu..;)


Cik Misya : Berjiwa sensitif walaupun nampak garang dan tegas.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...