Wednesday, November 28, 2012

Segmen Blogliview Disember by Putraamirul

Salam.. Jom join segmen ni! Kalau bertuah dapat review dari penganjur!=) Tarikh tutup masih belum diketahui.

Klik banner untuk join
Tag : Mujahidah & Cikgu Paan


Cik Misya : Kejap je nak masuk Disember dah.

4 comments:

  1. blogwalking sangat bagus, boleh naikkan trafik,
    datang sini jugak sis :)

    Jom join:
    Segmen Blogwalking sampai lebam!

    ReplyDelete
  2. thankz tag aimi ^^ hehe
    nnti paan join sama

    ReplyDelete
  3. Thank you for joining ! :D besok pukul 10 malam akan diberitahu pemenang segmen ini :)ni senarai peserta --> http://putraamirulgafimmers.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-segmen-blogliview.html

    ReplyDelete
  4. Visit sini dari segmen yang sama! Done following u! :D
    http://budakkecikbermonolog.blogspot.com/2012/11/segmen-blogliview-disember-by.html


    Nak dibloglist selama 3 bulan dan tambah followers? Jom join segmen pertama atiQah ni! http://budakkecikbermonolog.blogspot.com/2012/12/segmen-blog-saya-hebat.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...