Friday, November 23, 2012

PENCARIAN 20 BLOGGER BERTUAH BY YANA

Salam.. Jom join segmen ni sebab hanya 20 blogger bertuah je yang bakal terpilih untuk dimasukkan dalam bloglist penganjur! Klik SINI atau banner untuk maklumat lanjut.:)



Nak tag sape ya? huhu 3 orang je diperlukan. Oklah saya tag....


If uols yang tak ditag pun leh join. Silakan...;)


Cik Misya : Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia?

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...