Thursday, November 15, 2012

Blogwalking Mania by Cik Suzlin

Salam.. Segmen terakhir dari saya untuk hari ni. Fuhh sakit pinggang dibuatnya! Jangan demam balik sudahlah! Ahakss... Doakan saya jangan demam tau. Amin... Ngee... Jom join segmen simple ni ok. Klik SINI atau banner..



Nak tag... Err awak, awak, awak, awak dan.. awak!! Hehe... Saya dah tak larat dah.. Kepala udah mengantuk bangat! But bila tengok banner kat atas ni, alahai cutenya! Maklumlah saya memang pencinta kucing! hehe..


Cik Misya : Tolong hentikan kezaliman terhadap haiwan!

6 comments:

  1. okay... hehe. goodluck! saya suke kucing jugak. haha... =)

    ReplyDelete
  2. bw here --->
    http://dearbudakjahat.blogspot.com/2012/11/segmen-blogwalking-mania-by-cik-suzlin

    ReplyDelete
  3. dr segmen yg sm...

    http://nasrizfardisza.blogspot.com/2012/11/blogwalking-mania-by-cik-suzlin.html

    ReplyDelete
  4. Salam... Mia datang sini dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2012/11/blogwalking-mania-by-cik-suzlin.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...