Thursday, November 15, 2012

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Salam. Wow segmen lagi! Huhu patah pinggang juga saya ni dok ngadap lappy join segmen. Hehe Takpe, demi sokongan kat blogger-blogger luar tu apa salahnya kan? Banyak benefitnya.:) Jom join SINI. Tak pun klik banner okeys. Cepat sebelum terlambat si Add (penganjur) nak terjah! Last join 1.12.12. Cantik plak tarikh ni. Anniversary perkahwinan penganjur katanya. EH silap!! Anniversary parent dia. hehe.. Dah, cepat join!!:p




Cik Misya : Baru sambut anniversary kedua perkenalan dengan incik tunang.

4 comments:

  1. Terima Kasih join segmem Add .Add follow ! Eh anniversary Add pulak . Hehe . Check link sini :D

    http://lenaliya.blogspot.com/2012/11/senarai-peserta-segmen-kasi-terjah.html

    ReplyDelete
  2. singgah dan follow

    http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/1st-segmen-kasi-terjah-by-add.html

    ReplyDelete
  3. Dah follow kat sini

    dari segmen yg sama

    http://tintamerah4488.blogspot.com/2012/11/1st-segmen-oleh-add.html?showComment=1354016207042#c1791605855543553541

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...