Monday, November 19, 2012

1st Segmen: Jom Follow Blog Saya

Salam.. Uish bab nak follower ni memang i suka! hehe.. Blogger mana yang tak suka kan?? ;) So, meh join segmen ni! Klik SINI atau banner pinky kat bawah ni okeys...


Sape-sape terbaca neh, korang di tag hoccay!! Hahaha.. ;p Nak join, join ler.. Tiada paksaan dalam kerelaan. Ecehhh!;)


Cik Misya : Terpaksa merelakan sesuatu itu pergi dalam keterpaksaan.

4 comments:

  1. dari segmen yg sama... sudah follow..
    sudi2 la ke blog saya.. ^_^

    http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/11/1st-segmen-jom-follow-blog-saya-by.html

    :)hepi blogging..

    ReplyDelete

  2. jom singgah blog sy plak...

    http://nasrizfardisza.blogspot.com/2012/11/1st-segmen-jom-follow-blog-saya.html

    ReplyDelete
  3. dari segment sama...follow cnie...;)

    http://bbychenta.blogspot.com/2012/11/1st-segmen-jom-follow-blog-saya_20.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...