Saturday, October 6, 2012

Segment: Jom + Kawan by IehahFarihah

Salam.. Segmen yang baru sahaja dilancarkan oleh Mie Ihah.. Jom support her segment!=) Just click HERE or banner below...


My follower now is 764.. Alhamdulillah ada yang sudi memfollow blog saya yang tak seberapa ni.. :) Teruskan follow saya tau!^^ Macam Cik Ihah kata, dah follow tu terus-teruslah jalinkan persahabatan ya. Friends are forever...=)



Cik Misya : Musuh jangan dicari.

3 comments:

  1. Thank ,sudi join segment kita..
    selamat bersegment and selamat + kawan..
    Friends are Forever..

    ReplyDelete
  2. Wilma nak join jugak la ^_^

    http://duniawilma.com/2012/10/segment-jom-kawan-by-iehahfarihah/

    ReplyDelete
  3. Jemput join GA ini

    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/09/mkm-first-free-giveaway.html

    dan

    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/10/giveaway-by-izwan.html

    *sangat mudah syarat-syaratnya >.<

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...