Sunday, October 28, 2012

"SEGMENT INCREASE OUR FOLLOWERS DURING HOLIDAY ~"

Salam.. Jom join segmen Rochelle Liong nih. Klik SINI atau banner bergoyang-goyang ni. Sampai saya pun rasa bergoyang-goyang macam nak gempa bumi. Huhu. Nauzubillahiminzalik..


Sangat ceria banner ni. Penuh warna-warni. Huhu. Memang menarik!=)


Ni jumlah follower saya yang tak berapa nak ramai. Maklumlah tak femes.. Huu Ayat sedey plak saya kan? Hehe..

So wat yang masih bercuti tu, Happy Holiday! Sama la kita..;) 



Cik Misya : Suka wat hoola hoop!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...