Thursday, October 25, 2012

Segmen : Jom Usha by Mirra Nadhira Mustaffa

Salam! Jom usha dan join segmen nih! huhu. Dah nama pun usha-usha kan.. Jangan skodeng atau mengintai benda tak senonoh udah la yer.. huhu.. Klik SINI atau banner okeys if nak usha-usha gak.;)





Cik Misya : Pernah mengintai member dalam toilet. hehe nakal!

8 comments:

  1. terima kasih sebab join & support :)

    ReplyDelete
  2. Wilma join jugak...
    Selamat bersegmen Cik Misya ^_^

    ReplyDelete
  3. senarai peeserta TELAH diupdate :)

    http://beautyshinju.blogspot.com/2012/10/senarai-peserta-segmen-jom-usha.html

    ReplyDelete
  4. done follow.dtg dari segmen yang same :D

    http://wahida-fitriah.blogspot.com/2012/10/segmenjom-usha.html

    ReplyDelete
  5. Hai , dah follow . =)

    http://sorrydearblinkies.blogspot.com/2012/10/segmen-jom-usha.html

    ReplyDelete
  6. Dipertemukan dalam segmen yang sama...dah follow..
    http://beautyshinju.blogspot.com/2012/10/senarai-peserta-segmen-jom-usha.html
    nice to met u :)

    ReplyDelete
  7. Salam.... Mia datang dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2012/10/segmen-jom-usha.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...