Wednesday, October 24, 2012

SEGMEN BLOGLIST PELANGI ME & MY FAMILY

Salam. Jom join segmen warna-warni ni! Click HERE or banner below.. Easy rite..?;) Selamat bersegmen!=)


Dah lama tak tengok pelangi. Tapi dulu masa kecik-kecik bila nampak pelangi then tunjuk-tunjuk ngan jari telunjuk, pastu kena marah ngan parent. huhu tak tahu lah kenapa. kata dorang tak elok. But now when I see rainbow, just ucapkan SubhanaAllah cantiknya.. Itulah keindahan ciptaan Nya. Hanya imbasan cahaya melalui titisan air lalu menghasilkan pelangi yang cukup indah lagi mempesonakan. Cewah!


Cik Misya : Suka aiskrim paddle pop yang warna-warni tu.

3 comments:

  1. Salam.... Mia datang dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2012/10/segmen-bloglist-pelangi-me-my-family.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...