Tuesday, September 18, 2012

Tergoda dengan Abaya ini!

Adus.. Tergoda sungguh bila melihat Abaya design terbaru nih! Lain daripada yang lain. Ala-ala hoodie plus kombinasi warna-warna yang ceria dan unik. Nak beli tapi... Erk! Harus berjimat-cermat Cik Misya!! Huhu..


Nice kan? Koleksi-koleksi pakaian dari Elly'z Fashion ni memang menarik. Selalu je usha-usha page dia. Tapi saya tak pernah beli pun! Ahaks..;) InsyaAllah kalau ada rezeki lebih saya belilah sepasang. Tapi abaya atas ni paling terkenan di hati! Harga? Kena tanya owner butik dulu baru tau. Taknak tanya dulu sebab nanti kena beli! Hehe..




Cik Misya : Sopan tapi bergaya.




3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...