Sunday, August 26, 2012

Video Raya paling kelakar pernah saya tonton!

Hai semua! Hakhakhak adoi..! Lawak giler benda nih. Memang kreatif plus lawak tahap gaban! hehe.. Sempena Raya ni, terima lah video raya terbaik, dan terkelakar yang pernah saya tengok. hakhakhak..;D


Kelakar tak? Kalau tak kelakar, maknanya korang memang ada masalah emosi. hehe. Tapi yang baju Grey tu encem! hehe. Yang paling tak tahan si baju merah tu. hikhikhik. Memang menghiburkan. So kalau korang tengah stress2 tu disarankan menonton video ni ya! Memang geli hati, geli hempedu, geli pankreas dan semuanya lah. Hakhakhak.. Oopss! Tak elok gelak banyak2 tau.;)



Cik Misya: Ketawa sampai menangis.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...