Friday, August 10, 2012

Ustaz Don dah nak kahwin!!

Syukran.. Syukran.. Syukran.. Tahniah buat Ustaz Don dan bakal isterinya Husna yang bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi. Tak percaya? Cer tengok..

COmel je kad jemputan kahwin dorang kan? huhu.. Dikongsi oleh seorang blogger... http://www.kakibising.com/2012/08/kad-kahwin-ustaz-don-daniyal-comel.html

Cuma tak dinyatakan pula bila tarikhnya. Pape pun saya doakan semuanya berjalan dengan baik untuk Ustaz Don dan Selamat Pengantin Baru in advanced! huhu.. 



Cik Misya : Nak buat kad kawin berharga 20 sen, boleh?

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...