Thursday, August 30, 2012

Get ready for Program Bara'an Aidilfitri


Salam semua.. Sebentar lagi Program Bara'an di blok rumah saya ni akan berjalan. Nak tahu Bara'an tu apa? Haa kalau nak tahu, tunggu entri saya yg selanjutnya. Memang every year persatuan penduduk blok saya ni anjurkan program Baraan setiap kali bulan Syawal menjelma. Memang meriahlah sebab kami akan berkunjung dari satu ke rumah yang lain beramai-ramai. Dan ada sesuatu yang menarik tentang makanan yang dihidangkan. Nak tahu apa kami buat masa ziarah rumah-rumah tu? Tunggu...;-)






Cik Misya : Hati berbara dengan kerenah jiran yang berperangai macam @#%/&@&! Hehe..

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...