Friday, February 10, 2012

Sesi Grooming di Butik Mama!!

Salam semua!! Teringin merasai sesi grooming? Teringin nak jadi model? Teringin belajar make-up? Kini peluang untuk anda merasai pengalaman itu akan tiba! Butik Mama yang terkenal dengan jubah Bussainna pelbagai rekaannya akan mengadakan satu event khas untuk bakat-bakat baru dalam bidang modelling. Jadi jangan lepaskan peluang ni ok! Saya pun akan turut serta, insyaAllah..=)

Nak tahu lebih lanjut tentang event ini, tengok banner di bawah...


Hantarkan penyertaan sekarang ke alamat emel seperti dalam gambar. Admin Butik Mama akan reply butir-butir pembayaran yang perlu dibuat oleh semua peserta. So, apa tunggu lagi?? Cepat daftar sekarang kerana terhad untuk 100 orang sahaja!!! Jumpa anda di sana ok!!=)

Maklumat lanjut layari http://www.butikmama2u.com/butik/

Cik Misya : Bilalah wajah saya pula leh terpampang macam dalam banner Butik Mama ni? hehe [berangan]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Promo Beg Raya serendah RM49!

Salam semua.. Wah lamanya tak bersiaran kat sini! Hehe.. Selamat Berpuasa! Diam tak diam, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan l...